Smart

Exerro är en sida med ganska få varor. Dock är varorna de har sjukt smarta.
Handväsksinsatsen har jag tittat på länge. Det är en insats med en massa olika fack för olika saker. Det som är så smart med den är att man hur lätt som helst bara plockar ur den ur sin väska och stoppar in den i en annan och vips så har man bytt väska utan en massa krångel med att hälla över allting emellan dem. Så otroligt smart och lämpligt!



Etuiet för smycken är också så otroligt smart. Jag har alltid sånna problem då jag ska resa med vilka smycken jag ska ta med mig och vad jag ska ha dem i. De har ju en tendens att trassla ihop sig till en enda boll som man aldrig lyckas trassla upp. Men med detta etui så kan man enkelt  plocka i alla möjliga olika smycken i egna små fack och sedan rulla ihop det så tar det nästan ingen plats alls. Det finns även hängare på etuiet så man enkelt och smidigt bara kan hänga upp det.



Ja, bara att börja köpa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0