Slut på måndag

När jag kom till jobbet idag möttes jag av en tjock väg med lukt av sköljmedel. Tröjorna som låg framme över hela lagret hade inann de kom dit varit på ett tvätteri och imorse legat hela helgen öppet på lagret. När klockan blev åtta och det var dags att börja jobba så satt vi alla och hostade. Men vi hade tur. Prislapparna som skulle på stämde inte och vi fick packa ner de stinkande tröjorna i lådor igen. Skönt! Fast nu vet man ju att de ligger där på lagret och bara väntar på att bli öppnade och sprida den där hemska lukten. Jaja, det ska vi klara.

Istället för de illaluktande tröjorna fick vi istället packa upp nio pallar med runt tio tusen olika förpackningar som alla skulle prismärkas. Det blev en hel del att göra med andra ord. Jag valde att jobba över då jag har träning imorgon och på torsdag och när det var dags att gå hem efter tolv timmar låg det fortfrande saker kvar på borden. Bara att ta itu med imorgon! Tusen prislappar har jag iallafall satt idag.. minst.

Imorgon är det tisdag. Efter tisdagen går alltid resten av veckan fort så jag gillar tisdagar. Snart är det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0