Slut på ännu en vecka

Det är helt sjukt vad snabbt veckorna går. Det känns som att det är söndagskväll varje kväll i princip. Och aldrig känner man sig redo för måndagsmorgonen. Det verkar inte vara så att man kan vara tillräckligt utvilad.

Ikväll har jag packat, tvättat och hängt två maskiner tvätt och även lagat middag till mig själv. Inte bara värmt upp som brukar vara det vanligaste i denna lägenhet. Nej, idag stekte jag lax och kokade grönsaker till. Blev mycket gott! Även att jag var smart och gjorde lite extra till lunchlådan imorgon. Klappar mig själv på axeln.


Middagen, yummie


Kära sambo är fortfarande på jobbet. Stackarn ska jobba imorgon efter att hon jobbat på dagiset också. Men pengar blire så egentligen är det bara liite synd om henne ;) Vi har inte träffats än idag och kommer nog inte bli att vi gör det på resten av veckan heller, Antingen jobbar vi eller så är vi på träning. Pratar gör vi väl bara då vi pratar med varandra i sömnen. Eller jag med Linda iallafall. Hon får mest lyssna..

För övrigt så gick uttaget i väggen vid min säng sönder idag. Det bara sprakjade till i hela väggen då jag skulle ladda mobilen. Detta gör att jag varken har någon lampa, kan ladda telefonen, eller kan ligga i sängen och surfa. Kanske lika bra egentligen. Somnar man tidigare.

Nu ska jag ta och sova så man orkar med dagen imorgon. Förhoppningsvis blir det övertid!


Längtar till onsdag, hemfärd!
Bara för att man vet att man ska hem börjar man längta som en tok..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0