Påbörjad resa

Nu sitter jag på bussen som ska ta mig till Stockholm där jag får vänta i fyra timmar på bussen till Gävle för att sedan ta åget därifrån hem till Hudik. Det blev inte den kortaste resan men den billigaste och för min del är nog nattbuss helt ok. Jag kan ju sova på de flesta ställen. Trots att jag nästan nyss var hemma så ska det bli otroligt skönt att komma hem igen. Man längtar nog hem mer än man tror.

Som ni nog nu förstått är det trådlöst internet på bussen. Mycket lämpligt! Fast jag håller ju redan på att omna så blir nog inte så mkt till att utnyttja det. Har med mig en hel säsong Desperate Housewives med. Det blir så mycket lättare att fördriva tiden med dator!

Imorgon åker Linda till Polen med jobbet. Dom ska dit ch titta på andra dagis och gå på spa. Lyx! Det förtjänar Linda! Hoppas du får en bra resa!

Nu ska jag ta och kika runt lite och sedan blir det nog sova innan datorn dimper ner i golvet.
Imorgon kväll blir det mys med svamparna. I like. A lot!




Imorse hade jag slagit till Linda och sagt "unnskyld" istället för förlåt fick jag höra av henne då jag senare var vaken. Börjar jag bli påverkad av detta knepiga språk? Hjälp!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, låter som om att du har roliga tankar Lina :D

2008-11-28 @ 14:26:21
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0