Ny vecka

Jahapp. Då ligger man här  i sängen och det är söndag kväll. Förra söndagen var jag hemma i Steg och myste med Pilen. Söndagen före det packade jag och spelade kort med mamma, pappa och Linda här i lägenheten. Känns som mycket längre sen!

Imorgon är det alltså måndag. Men inte vilken måndag som helst. Nej, det är den dag jag börjar mitt nya jobb. Ja, imorgon börjar jag jobba som lagermedarbeider på Outlet One. Det är en affär med märkeskläder nedsatta till halva priset. Det första kära kusin Josefin sa var "Jaha det blir lön i kläder då alltså?"
Men nej, så ska det inte bli! Jag är inte i Norge för att fylla ut min garderob. Jag måste bara få mina shoppingsugna händer och min klädgalna hjärna att inse det. Jobbet kommer att bli ett prov på mig minsann. Ett prov som jag ska klara! Kanske bara något litet som får slinka ner i någon påse någon gång? Jag menar en tröja hit eller dit..

Herregud vad har jag gett mig in på?!

Hoppas kläderna är fula..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahahahaha.. Du är underar Lina ;)

2008-11-03 @ 16:05:02
Postat av: Jenny

Hehe, det tråkiga är att oftast (iaf i Sverige) så är det skitknepiga och asfula kläder på sånna där ställen. Hoppas du har hittat någon guldkorn ;)

2008-11-05 @ 21:59:39
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0