Lina vill ha

Nu har jag startat en ny kategori i min blogg. Har alltid bara haft en innan men kom på idag att en till borde det finnas iallafall. Kategorin Lina vill ha kommer inlägg om saker jag tycker om, önskar mig, drömmer om och vill ha komma upp. Största anledningen till detta är att kära kusin Josefin sagt att hon ville ha lite tips på saker jag ville ha genom bloggen. Så iallafall nu innan jul ska jag försöka vara väldigt aktiv inom dennna kategori då det mest är julklappar som är interressanta nu. Så för de som planerar att köpa julklapp till mig eller kanske bara vill ge mig något ändå (man kan ju alltid drömma lite) så är det bara att klicka in er och börja leta bland alla godheter jag kommer att lägga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0