Lina glad

Idag frågade jag Trond, min chef på jobbet, hur länge han trodde att jag skulle få bli kvar på jobbet. Jag har fått höra till slutet av november ända sedan jag började men det skulle betyda att nästa vecka skulle bli min sista vecka. Så jag frågade om jag skulle bli kvar längre än nästa vecka och fick ett självklart ja. Sedan kom han ut på lagret och sa att han ville att både jag och Evelina skulle jobba året ut. Minst! Jag blev väldigt glad!
Men detta betyder även att jag kan behöva jobba efter jul. Jag får ledigt för att åka hem en sväng då men planerna att stanna klvar hemma till nyår kan spricka. Han skulle göra sitt bästa med förmodligen m åste jag jobba. Typiskt, Jenny som fyller 20 och allt! Men jag måste ju ha ett jobb och pengarna är ju anledningen till tt jag är här.

Jaja, problemen finns det gott om tid att tänka på. Nu ska jag passa på att vara glad!


Igår bokade jag biljett hem nästa vecka. Måste ju nämligen till tandläkaren. Torsdag kommer jag hem! Efter en låång bussresa. Blir dock en kort hemresa. Fast bättre än inget!

Nu: sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! Vad roligt att du får vara kvar! Go Lina! Hoppas jättemycket jag att du får vara kvar i Sverige mellan Jul och nyår, håller tummarna!

2008-11-20 @ 17:15:39
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0