Jag är rik!

Trots att jag slutade redan 16 idag så blev det en sen hemkomst. Tog tåget direkt in till staden där jag mötte upp Linda och gick för att titta på en hybellägenhet på Majorstuen. I jämförelse med våran underbara lägenhet så var den hur kass som helst, ja det går nog inte ens att jämföra. Dety var som ett stort hybelhotell. Lite halvskabbigt men det var faktiskt helt ok! Enda problemet var nog sängstorleken bara. Man måste tänka på stackars Linda som helst ska slippa mina knytnävsslag under nätterna. I en lite större säng är det lättare att undvika.

Just rummet vi tittade på fick vi inte men efter ett snack med husvärden verkade det som att vi kommer att få ett rum från och med 1:a januari. Det blir en hel del pengar vi tjänar in om vi flyttar in där så det kan nog vara värt att bo där i några månader. Det läre man överleva!

Jag kollade även idag mitt konto där jag fick se att jag äntligen fått min lön från Spar. Nu har man äntligen börjat få in pengar på kontot och inte bara ta ut. Det var jag tvungen att fira med att gp lite i affärer. Men det blev bara en billig tröja. Det var lika bra!

Resten av veckan komme rjag nog inte hinna med att ens slå på datorn. Jag jobbar över tisdag, onsdag och torsdag plus volleybollträning och detta betyder att min tidigaste kväll kommer jag hem vid halv 10 och då är det dags att gå och lägga sig. Det blir en fullspäckad vecka med andra ord. Den kommer att gå sjukt snabbt. Sånt gillas!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härligt gumman :D

2008-11-15 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0