Hörlurar

Mina ipodhörlurar spelar snart sin sista låt. Det gummi som inte redan lossnat från dem hänger åt alla håll och de är inte längre speciellt bekväma. De glider ur öronen så fort man rör på sig minsta lilla och jag har börjat få skavsår. I öronen! Ja, det ör alltså dags för ett par nya. Jag har blivit mer och mer sugen på ett par rejäla hörlurar än bara snäckor. Gärna ett par färgglada eller allmänt fina. Helst skulle jag vilja ha de guldiga, sjungande ifrån reklamen på tv men det kan nog bli lite svårt. Eller är det någon som vet var man kan hitta dem? :D
WeSC har sjukt många fina och roliga hörlurar i alla möjliga färger. Här är några av alla olika, lika fina. Favoriterna är nog de röda och de guld/bruna. De skulle jag absolut inte tacka nej till!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom röda var finast :) men det vet du ju att jag är galen i rött också ;)

2008-11-24 @ 15:16:29
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0