Första veckan på jobbet

Den här veckan gick sjukligt snabbt. Det sa bara POFF så var det söndag igen. Att jobba har gått  bra. Än så länge har inga damkläder packats upp och jag tror att det är tur. Fast ja, Jenny, det är mycket knepiga kläder. Tyvärr så har inte veckan varit helt utan köpsug. Det var nämligen så att precis veckan då jag börjar så ska outleten börja ha inredningssaker också. Vi stod en hel dag och bara packade upp fina saker på fina saker. Jag mådde lite dåligt. Men hålla mig ska jag minsann! Kanske bara någon liten skål?

Annars har veckan gått bra. Jag jobbade övertid en dag. Då blev det 12 timmar på jobbet. Men det finns så mycket att göra att tiden går snabbt! De jag jobbar med är trevliga och jag trivs mycket bättre än på Spar. Tyvärr är det så att jag är anställd av Manpower och bara är ute på ett uppdrag vilket gör att jag inte vet hur länge jag får jobba där. Det är väldigt synd. Men kanske om man gör ett väldigt bra intryck att man får stanna lite längre? Jag hoppas. Vore skönt att ha det här jobbet fram till jul iallafall. Man kan ju alltid önska!

Helgen blev en svullhelg som vanligt. Med filmtittande. Idag blev det en sväng till KFUM-hallen också för att leka linjedomare. Jag var trött så det gick mindre bra. Linda var med som sällskap! Turen till matchen var det mest aktiva vi varit hela helgen. Om man inte ränkar med promenaden till Spar vill säga, (5 min från vår lägenhet) promenaden för att köpa snask. Det är bra!


Nu måste jag sova. Redan vaken uppe för länge. Inte van vid att kliva upp kvart i 6! Linda har blivit två gammeltanter som går och lägger sig vid 21. Äsh, we need the sleep!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0