Folk på förpackningar??!

Idag jobbade jag övertid. Största delen av den gick till att packa upp, prismärka och packa ned morgonrockar. Det första jag tänkte på när jag började på med morgonrockarna var den otroligt vackra killen på framsidan. Jag började fundera över varför det alltid är så fina människor på alla produkter. Borde inte det få en att vilja köpa något minder för men vet att det aldrig kommer se lika bra ut eller att man aldrig kommer bli lika snygg? Tydligen inte eftersom det fortsätts med dessa vackra människor.

Då jag för stunden var hungrig och less var min första tanke  "Jaha, ska jag stå och titta på den här killen och bli ännu mer deprimerad?" Men efter 500 morgonrockar var han inte fullt så vacker längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0