Äntligen helg!

Nu är den här, den efterlängtade helgen. Fast veckorna går snabbt. Blir ju så då man knappt är hemma. Egentligen skulle jag och Linda klara oss med en säng i ett rum ungefär. Man är inte hemma mycket. Iallafall inte under veckorna. När jag i tisdags kom hem halv 9 var det lyx! Sedan halv 10 ligger vi båda och ska sova typ. Gammeltanter!

Linda har fått fast jobb på ett dagis nu vilket gör att hon kan träna billigare på sats. Detta har hon självklart gjort varenda kväll hela veckan. Jag förstår henne! Stackars träningsnarkomanen som inte fått gått på gruppträningn sen flytten.
Idag jobbade hon även sin första dag på ett extrajobb hon ska ha framöver. Det går bra nu! Glad för dig Linda!
Snart bara öser pengarna in!!

Fredagskvällen spenderade jag på "dugnad" som är typ jobb för volleybollklubben. Vi hjälpte ett företag som hjälper andra företag att flytta. Det gick helt ok men efter en arbetsdag och stress till stället vi skulle jobba på var jag tacksam då vi fick gå lite tidigare!
Imorgon måstejag även hjälpa till på någon till volleybollgrej. Jag har ingen lust men eftersom hela laget verkat förstått att jag inte har något liv så utnyttjar de det. Suck! Fast två timmar ska väl gå bra tycker jag!
Jag gillar att ha saker att göra men nu är jag lite slut.

Nu vill inte mina ögon hålla sig öppna mycket till. Jag som inte borstattänderna än. Det är ju flera meter till badrummet. Fan..
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0