Vägstädning

Igår var det dags för den stora händelsen i hudiksvalls badmintonklubb. Händelsen alla kämpar för att komma undan. Nämligen vägstädningen. Jag har haft tur de senaste åren och alltid haft något annat inplanerat vilket gjort att jag inte kunnat varit med och hjälpa till. I år hade jag tyvärr inget alls inplanerat så det var bara att snällt sätta sig i bilen och fara dit.
Det var inte det roligaste jag varit med om. Att folk kastar så mycket skräp längs vägarna förstår jag inte. Är det så svårt att bara slänga sakerna på något vettigare ställe som typ ja inte vet jag.. en SOPTUNNA?! Morr! Ja, för dom som läser detta och vet att dom är bilfönsterkastare själva, skräpet försvinner inte bara av sig själv om ni trodde det. Nån får städa efter er!
Men klubben fick tjäna lite pengar iallafall och det var ju bra.
Hade även turen att få vara den som skjutsade Patric och eftersom han skulle hem och jobba så var det bara för mig att skjutsa hem honom vilket gjorde att jag kunde smita lite tidigare! Tack Patric och Patrics jobb!

Så här snygga var vi längs vägen:
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0