Utspark

Jag har blivit kass på att uppdatera. Men nu har jag snart två helt lediga veckor så då kanske jag kan förbättra mig igen. Tyvärr blir det nog inte så mycket att skriva om då eftersom jag mest kommer att ligga hemma och dega.

Igår var det iallafall utspark för naturtreorna. Då många i våran klass inte direkt gillar sånt så blev vi inte så många men vi hade roligt! Ettorna fick chansen att ge igen lite efter nollningen men jag måste säga att de var ganska snälla och inte klagar jag inte!
Blev en otroligt rolig kväll med de allra bästa från klassen. Dock inte många timmars sömn. Jag fick nöja mig med 1.5 timme medan Sofie och Elin inte sov något alls. Man kunde inte göra annat än att skratta åt dem.
Efter en sådan natt kan man inte direkt säga att våran klass var på topp idag. På skatteinformationen somnade Sophie och jag och jag var tvungen att gå fram och be om ursäkt efteråt. Det är sjukt hur omöjligt det är att hålla sig vaken då man är trött. Sov även typ 2 timmar i sofforna hos sjuksyster och däckade i soffan då jag kom hem. Vaknade lagom till Gossip Girl :)

Utsparken var doch inte bara bra. Det kommer till mig mer och mer nu att det faktiskt är slut snart. Nu är det tre dagar kvar i skolan. Fan, klassen som aldrig varit bättre än nu. Lärare som tackar för åren får mig nästan att gråta. Ush, studenten kommer både vara en dag med glada och ledsna miner. Trodde aldrig att jag skulle tycka så här, men jag kommer att sakna Nv05b!

Kommentarer
Postat av: Sofie

kommer sakna dig någe OERHÖRT :(

2008-05-29 @ 19:34:05
Postat av: Lina

Och jag dig! Hur ska vi klara oss här hemma? Glömm oss inte!

2008-05-31 @ 01:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0