Pluggpaus

Japp, nu sitter jag här igen och pluggar på helt fel tid. Det är historian som spökar IGEN! Men nu är det inte uppsatsskrivning utan sista provet. Det är inte vilket prov som helst heller, nej, det är på världskrigen. Inte bara ett utan BÅDA! Jag är just nu väldigt irriterad på att  länder prompt skulle kriga med varandra. Om de inte gjort det så hade allt blivit så mycket lättare. Jag hade inte behövt sitta här och försöka proppa in en massa onödig fakta utan jag hade kunnat sovit.
Jag känner nu att världskrigsprovet är något jag skulle börjat plugga till för några veckor sedan och inte bara några dagar. Det är otroligt mycket som kan hända på så kort tid och allt verkar inte vilja få plats i min hjärna. Om jag försöker proppa in något mer så flyger något annat bara ut. Det är helt enkelt för mycket. Hur gör man?
En sak har jag lärt mig iallafall. Jag gillar inte krig! Men det visste jag ju i och för sig redan innan.
Jaja tillbaka till pluggandet. Sova får vänta tills imorgon natt istället!

Ett plus iallafall: jag kommer nu att klara ett uppdrag ur min uppdragsbok. Nämligen att vara vaken i 24 timmar. Det vill säga om jag inte somnar i boken. Kämpa Lina!

Jag hoppas att ni som ligger och sover nu verkligen njuter av det. Det skulle jag göra!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad jag kan minnas så njöt jag rejält av min sömn den natten =)
Soft kväll igår.

2008-05-24 @ 19:53:42
URL: http://jonasbulut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0