Över?

Idag var det tydligen min sista skoldag i gymnasiet. Det blev en kort dag bestående av en biologilektion, där större delen av klassen var borta, och skåpurstädning. Sedan drog jag ner på stan med Sofie och Sophie och fikade en stund.
Det känns verkligen så himla knepigt att det faktiskt är över. Jag har inte riktigt förstått det det än. Att jag faktiskt inte ska till skolan något mer. Förutom på studenten då men det räknas inte. Men nu är det faktiskt slut. Iallafall på pluggandet. Det bästa är ju kvar. Studenttåget och karnevalen. Kommer bli underbart!
Vissa är nu på studentresa, jag valde att skippa den dels för en massa onödigt tjafs och dels för att det behövs pengar till tågluffningen som komma skall. Lääängtar!

Dock kändes sista dagen i skolan lite jobbig. Många kommer man nog inte se så mycket mer av. Tråkigt med vissa skönt med andra. Sofie vet jag ärligt talat inte hur jag ska överleva utan. Tur att man har Sophie och Linda i sommar och sen Linda i Norge. Det löser sig nog!
Nu ska jag njuta av ledigheten eller som Dennis så fint sa det " Du är inte ledig, du är arbetslös!"
Tack käre broder för ditt stöd!


Ett plus är att Anna är hemma några dagar. Gillas skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0