Länge sedan.. igen

Jag blir bara sämre och sämre på att skriva nu. Men faktiskt är det så otroligt mycket nu med skolan. Om fyra veckor kan jag dock inte skylla på det längre. Då är skolan nämligen slut för min dej. Iallafall gymnasiet. Så skönt på ett sätt men läskigt på ett annat. Får se vad det blir sen.

Helgen var i princip proppfylld men rolig. Torsdag kväll blev det bio och sedan mys och svull hos Linda med henne och Jonas.
Fredagen blev bra. Vi kom nämligen på på onsdag kväll att vi skulle ha en överraskningsfest för Daniel som fyllde år. Stackarn fick sitta i en bil med ögonbindel i säkert två timmar om inte mer. Men sedan blev han glad. Under kvällen var det alla mot honom som gällde och för varje utmaning han förlorade (dvs typ alla) fick han dra ett straff ur straffskålen. Både rakad mage och ben hade han då kvällen var slut.
Då vi alla var som tröttast satte vi oss och spelade rapparkalja och det höll vi på med tills halv fem. Otroligt roligt spel, speciellt då man är trött!

Blev inte många timmars sömn för mig. Klockan 9 skulle jag nämligen vara inne och spela km i badminton på hallen. Otroligt nog lyckades jag ta mig upp. Guld fick jag också. Jag är nu bästa tjejen í Hudiksvalls badmintonklubb! På två matcher! Nej, vi är ju inte så många tjejer i klubben..

På kvällen blev det middag med klubben. Mycket trevligt! Sedan en sväng på stadt. Som tur var märkte man knappt av FHM-tjejerna.

Detta gjorde att söndag blev min dag att ta igen mig. Bara en massa slöa förutom träning på två timmar. Välbehövligt!

Nu åter till biologiplugg sen sova! Älskade säng! Inget eller ingen klår min säng och Vickan!





Told you so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0