NEEEJ!

Fortfarande förkyld också kom pappsen hem idag. Detta gjorde att jag blev hemma ikväll. Skönt med en lugn helg hemma också faktiskt.
Kvällen var bra tills Frölunda tog ledningen med 1 och senare 2-0 mot Färjestad. Inte bra! Hann inte se klart på matchen för det var dags för melodifestivalen. Var faktiskt ganska positiv ända tills poängen började dimpa in och jag märkte vem som ledde. Charlotte skulle INTE ha vunnit. Vem som helst men inte hon. Och egentligen, varför ska man åka och försöka vinna igen då man redan vunnit hela skiten en gång? Samma sak undrade jag då Carola skickades iväg. BAH! Nej, nu är jag less! Även om hon skulle vinna (vilket inte kommer hända!!!) så kommer jag aldrig att vara positiv till det här. NEJ! Hoppas hon åker ut i kvalet. DET skulle göra mig glad! Egentligen bryr jag mig väl inte så mycket då jag tycker att melodifestivalen har blivit en alldeles för stor grej men ändå! Nej, blä är allt jag har att säga.





Forever trusting who we are


Kommentarer
Postat av: Jonas

And nothing else matters =)

2008-03-16 @ 20:58:56
Postat av: Lina

Jäää.. you know it ;)

2008-03-16 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0