Lov igen

Jahapp så var det dags för lov igen. När vi fick höra att det bara skulle vara två veckor mellan sport- och påsklov kändes det väldigt onödigt. Men under de här två veckorna mellan loven har vi haft så otroligt mycket att göra och jag tror inte det är många i klassen som orkat med en vecka till. Inte hade jag gjort det i alla fall!


Lovet fick en otroligt bar början i alla fall. Först filmmys med Jonas, Sophie och Linda på torsdagen. Sedan födelsedagsfirande av min kusin på fredagen. Svulligt värre! På fredagskvällen hade jag tråkigt och for in till Linda och där blev jag kvar tills idag.

Mys och prat på fredagen sen igår var vi på stan en sväng. Jag skulle absolut inte köpa något men kunde jag hålla mig? Nope! Linda och jag har kommit fram till att vi har dåligt inflytande på varandra. I alla fall jag på henne. Det är ganska roligt hur hon hör min röst så fort det är något hon ska bestämma sig för. "Köp den, gör det" haha!

Efter staden var det dags för lite tillfixande och sedan utgång. Det blev en lyckad kväll med mycket dans och det gillar vi! Jag vill igen snart! Tanken var att vi skulle gå ut idag med men orken var helt enkelt borta. Laddar inför nästa helg istället!


Har kommit fram till att Linda är socialt missanpassad och jag är en taskig kompis. Vi passar bra ihop tycker jag!

Linda, ta inte det jag säger för hårt, eller alls förresten. Svammel!

Tack för helgen!






I open my eyes

I try to see but I'm blinded by the white light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0