Lina, Linargh, Liiiinaaaah!

Jag har kommit fram till att jag har lite olika sätt att vara. Alla olika sätt är jag fast i lite olika former helt enkelt.
Lina är jag när jag är neutral och som mest normal.  Konstigt nog är det nog det sätt jag är på minst. Det är nog mitt tråkigaste sätt att vara. Väldigt lugn, tyst och blyg. Lina är dock den första människor jag inte träffat möter.
Linargh är en lite större del av mig men ligger på ungefär samma nivå som Lina. Det sättet att vara kommer fram när något irriterar mig eller gör mig arg. Det behöver inte vara något stort, nejnej, det kan vara som att någon sitter å slöar på MIN maskin på gymmet. Världsproblem! Haha. När detta händer blir jag allmänt aggressiv. Det är inte så att jag går och är sur jag pratar mest väldigt irriterat och ibland kan jag till och med Linargh komma fram bara för att jag har lust. Linargh låter väldigt arg men egentligen så är det ingenting!
Liiiinaaaah är nog det sätt att vara som de jag har omkring mig märker mest. Jag tycker inte om att ta allt på för stort allvar och att flamsa lite har blivit en del av min vardag. Ibland kommer jag även på mig själv då jag är väldigt högljudd. Så kanske jag inte vill vara egentligen men tydligen är det så jag är? Iallafall.. livet ska inte tas på för stort allvar. Se till att ha kul istället! / Liiiinaaaah ;)

Mmm.. så här kan det ju gå om man inte har bättre för sig på en fredagskväll. Kanske man kan skylla på feberyrning?!





I see through you like I see through glass

Kommentarer
Postat av: Lindie

Du är BÄST, Liiiiiinaaaaah! du får skylla på feberyrning men vad ska jag skylla på? ;p

2008-03-15 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0