Lathet

Så var det bara helgen kvar innan det är dags för skola igen. Det här lovet hade jag planerat att vara väldigt effektiv. Jag skulle fixa med en massa saker i rummet och skriva min historiauppsats.
Visst, lite av sakerna jag skulle göra i rummet är gjorda. Hyllan är uppe och jag har städat! Men skriveriet som egentligen var viktigast har jag inte kommit så långt med. Det är så svårt innan man verkligen kommer igång med något och jag har verkligen gjort vad som helst för att inte skriva. När det gäller skolarbete så känns allt mycket viktigare just nu. Men om cirka två månader är det iallafall över! Längta! Då beger Anna och jag oss ut i Europa. Det kommer bli tre roliga veckor!
I onsdags var mormors begravning. Josefin och jag hade ett varsitt halsband som var mormors på oss vilket kändes bra.  Begravningen blev fin!

Nu ska jag äta och sen fara in till stan för en kväll med Linda, Jonas och Elin(?). Mys.





Everybody's somebody's fool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0