Läsdag

Idag blev en läsdag men lite blandning av tv-tittande. Jag hade nämligen glömt bort (eller förträngt) att Egalias döttrar uppgiften skulle vara klar. Boken var inte riktigt i min smak och därför hade jag knappt börjat. Detta gjorde att jag hade cirka tvåhundra sidor tråkig bok att läsa idag. Visst, tvåhundra sidor kanske inte låter som så mycket men när det är en bok som är tråkig som man dessutom MÅSTE läsa är det otroligt tungt. Boken är iallafall utläst nu och nu måste jag bara komma fram till vad jag tycker om den. Även det låter som en ganska lätt uppgift. Läs boken så är det inte det längre! Knasbok!
Så imorgon var det måndag igen. Har legat hemma hela helgen förutom då jag hämtade pappa på tåget. Välbehövd vila. Men nu har jag dock lite abstinens efter "gänget". Man har liksom blivit så van vid att umgås att det känns knepigt då man inte gör det en helg. Nästa helg behövs det annars avlider nog jag. Nästan iallafall! :)

Nää nu lite sista pluggande innan sängen kallar!
Egalias döttrar och malaria.. wiiee!





Your laughter makes me wanna rip off my ears
chop them into bits
and feed them to hungry wolves
just so I never have to hear it again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0