Bra saker

Kom på att jag kanske borde ta upp lite bra saker som hänt också. Inte bara tråkiga saker.
Jag kan börja med volleybollmatchen förra söndagen. Det var en av de roligaste matcherna jag någonsin spelat. Full fart hela tiden och efteråt var alla helt slut. Vi vann den iallafall med 3-0. Första vinsten mot Uppsala! :) Även att jag kom upp över 100 poäng i poängligan vilket var mitt mål under säsongen. 102 poäng har jag nu lyckats skrapa ihop. För att avsluta volleypratet kan jag säga att Uppsala förlorade mot Säter i helgen vilket gav oss andraplatsen i serien. Grattis till oss! Inte dåligt för att vara första gången i serie tycker jag.
Under lovet bodde vi i princip ett gäng hemma hos Linda. Det blev guitar hero och en massa annat trevligt. Tror inte jag var själv en minut. Sophie, Sofie, Linda, Elin och jag hade även spakväll då vi gjorde ansiktsmask, hårinpackning och bastade. Linda slingade Sofies hår vilket blev superbra! Lyckades också äntligen med en after work på Stadt!

Nu när skolan är igång igen kan jag ju dra upp lite sådana positiva saker också. Två av mina kurser jag haft slutade innan lovet och jag har varit lite osäker på vad jag skulle få i båda ämnena. Ett fick jag reda på innan lovet men psykologibetyget fick jag inte veta förrän igår. Det var väldigt positivt. Två avslutade kurser och MVG. Åh så skönt!
Svenska grupparbetsredovisningen som vi hade idag gick också bra! Kändes väldigt osäkert innan men då det var gjort kändes det som att det gått bra ändå. Skönt att ha det avklarat. Och imorgon är det dags för redovisning av projektarbetet i entren. Det går nog bra. Mest bara att stå där och bjuda på godis så. Sen är det typ klart.

Sista positiva saken är att pappa kommer hem på lördag! Kommer inte ens ihåg när det var han åkte nu. Ett tecken på att det gått för länge. Skönt att få träffa han igen! :)

Nu blir det iväg på träning! Onsdagar = bra :D




you know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0