Blodgivare

Något jag tänkte på att göra långt innan jag blev arton men sedan helt glömde bort tills för någon månad sedan. I tisdags var jag iallafall iväg på min första blodgivning. Kände mig lite halvyr då jag satt där i stolen och väntade och de andra blodgivarna retades lite med mig. Riktigt bra stämning där måste jag säga! När nålen väl var instucken gick det hur bra som helst men då jag fick kommentaren "Lina sitter fortfarande på stolen" förstod jag att jag måste sett ganska blek ut. Vilken vekling! :P Träffade även någon som blev lite av en idol där. En man som varit blodgivare i 21 år! Duktigt!
Lina Sjölin, blodgivare. I like it!


Även att Färjestad vann idag. Lite småspännande match men behöll ledningen hela matchen! Pust! En vinst med 4-2 gjorde att det nu står 1-1 i matcher. Kör på en 4-1 vinst tycker jag!






I want to hate you
so why can't I?

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hallå eller! Jag är stolt blodgivare sedan ca 2 år tillbaka! Grymt Lina, jag är stolt över dig! :)

PUSS HAJ (som niss-nassarna säger i sköneland)

2008-03-14 @ 22:26:19
URL: http://www.annasigvardsson.com
Postat av: Lina

Wiie! Nu kan vi bilda klubb Anna! :)

Pöss häj (som vi säger här öppe i skogarna)

2008-03-14 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0