Tre månader!

Idag var en stor dag. Det var nämligen min tremånadersdag med bilen. Nu är det så att man inte har några andra datum att fira längre så då fick det bli med bilen å inte klagar jag! Tre härliga månader har det varit och jag är fortfarande lika kär. Min bil är bäst!
Tänkte fira med en tvättning av både in- och utsida men idag var Lina trött och sen var det dags för träning så det blev ingen ren bil. Den fick helt enkelt nöja sig med en liten klapp. Men den vet att jag fortfarande gillar den ändå!
Stör mig så ruskigt mycket på att jag fortfarande kallar bilen för "den." Jag har försökt komma på ett namn, tro mig! men det är helt enkelt så att jag inte kommit på något som är bra nog än. Tror iallafall att det är en tjej. Känns som en tjej. Tips på namn till min kära bil? Någon?!

Volleybollmtachen igår sög iallafall. Finns inte så mycket att säga mer än att det var den sämsta matchen vi någonsin spelat. Meningslös dag. Vi hade lika gärna kunnat lämna WO typ. BLÄ!
Men blev vännermaraton hos Sofie sen då jag kom hem igen iallafall och då blir man ju på bättre humör på en gång. Nu har vi lyckats beta av hela 2 säsonger. Bara 8 kvar nu. Pust!

Skola imorgon igen. Åååh ingen ork. Ge mig en månads lov så kanske!



All eld slocknar, om man inte håller den vid liv


Kommentarer
Postat av: LindaDunder

din bil är BÄST!

2008-01-29 @ 21:07:08
Postat av: Lina

Jaaa.. den är grymmast! Det bästa förhållande jag någonsin varit i ;)

2008-01-30 @ 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0