Tisdag

I torsdags hade jag och Sofie vår redovisning av vårt projektarbete. Vi pratade i aulan och visade en film. Pratet gick väl ganska bra. Filmen blev ju lite hackig tyvärr och det var lite halvpinsamt att visa den. Men det västa var hur få det var som kom och tittade. Första gången var det sju stycken. I hela aulan. Japp, tomt var vad det var. På den andra kom det lite fler iallafall.
Efter vår sista redovisning kom en lärare vi hade förra året fram till oss och tyckte att det var bedrövligt att inte fler varit och lyssnat. Dagen efter ringde hon och hon ville att vi skulle köra en till redovisning för två klasser idag.
Så idag var det dags igen. Filmen hade vi fixat så den var inte fullt så hackig men fortfarande halvkass. Pratet idag gick inte alls lika bra och inget verkade funka. Men vi kom iallafall igenom redovisningen och satte igång filmen och nu är det gjort! Bara rapporten kvar nu!

Var även hos tandläkaren idag. Allt var bra förutom hur mycket jag använder tandtråd. D.v.s typ en gång per år. Skärpning Lina!

Även att jag tränade badminton idag igen. Har blivit riktigt duktig med att gå på träningarna nu.. stolt! Hade dock en urkass dag. Inget funkade och jag skyller allt på min nyomsträngade racket!
Mitt under min kassa träning så kommer Micke fram och frågar om jag kan vara funktionär på Hudik cup. Sen kom han på att jag kanske skulle spela. Till svar fick han ett skratt rakt i ansiktet. Men det förtjänade han nästan för sin dumhet. Näe, tur att badminton inte är sporten jag satsar på!





Every new beginning comes from some other beginnings end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0