Lördag

Japp, det är lördag och det är kväll och här sitter jag hemma vid datorn. TRÖK! Så varför sitter jag hemma då om jag inte har lust? Joo nu är det ju så att i princip alla volleybollmatcher är lagda på söndagar. Det här betyder att man måste upp tidigt på söndagarna då vi har matcher. Imorgon är en sån söndag. Dessa söndagar gör att hela lördagskvällen blir förstörd då man inte riktigt kan hitta på nått för man måste gå och lägga sig tidigt för att vara pigg. Visst, jag skulle kunna skita i det och göra saker ändå men nu finns det ju en liten grej som heter laget. Tror inte man skulle bli så uppskattad om man kom mosig och sliten till en match. Näe, jag tror det är bästa att stanna hemma. Allt för laget! ;)
Att spela imorgon kommer iallafall att bli superkul! Säter är lite halvtuffa men spelar vi bra så kan vi faktiskt ha en chans mot dem. Synd bara att Snorre är i Tyskland. Jag tror att vi alla kommer att sakna han skrikande från sidan. Men något positivt är istället att Erik åker med oss. Hans studsningar och skrik från bänken är nästan i Snorreklass dom med. Kommer nästan bli lite som gamla tider.

Men på dan idag har jag iallafall inte bara suttit hemma. Klev upp 9 imorse för att åka in och gymma en timme. Sen åkte Sofie och jag och kikade på lite fotboll på glysis. Sofies syrra var med och det var superkul att kolla. Marie var grymm och gjorde mål! Sofie var stolt! :) Även att dom spöade ström. Mitt gammellag. Dom skulle haft mig i mål ;) Haha. Otroligt nog började jag faktiskt sakna fotbollen idag. Hade några väldigt roliga år i Stömsbruk!
Sen blev det lite fika också. Både Sofie och jag hade våran "gottdag" idag så vi unnade oss även en varsin cheescake. Mummsigt!
Bra dag!




I don't get why you have to lie
just tell me the truth
You disappoint me
nothing hurts more than disappointment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0