FY!!!

Jaaa, verkligen fy, på mig! Har inte skrivit något inlägg på snart 3 månader. Lillkasst! Skulle kunna skylla det på att jag har ett så aktivt och stressigt liv att jag inte har tid att skriva. Men sanningen är nog tyvärr min lathet, och kanske lite brist på något att skriva om. Men mest är det nog för att jag är så lat.Men nu är det faktiskt så att jag måste kämpa emot min lathet och någonstans måste man väl börja?
Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket faktiskt. Inget viktigt iallafall. Volleyn rullar på. Eller kanske mest står och trampar på samma plats nu men den finns där iallafall! Seriespel är sjukt roligt! Skulle kunna gå lite bättre för oss bara. Badmintonen har jag varit lat med ett bra tag nu men har faktiskt börjat träna mer sånt också! Kanske latheten börjar försvinna ändå?!
Även att jag skaffat halvårskort på Friskisgymmet nu plus att jag ingått en pakt med Linda och Sofie. En gottdag i veckan, 100 situps om dagen och lite armhävningar. Ooooh vad snygga vi ska bli! ;P

Nu väntar tre projektarbetsdagar, helg och en studiedag. Inga riktiga lektioner förrän nästa tisdag! Wiee!



  It was fun while it lasted, now it's time to just move on

Kommentarer
Postat av: Elin Haubitz

Lina, om du kallar dig lat kommer jag att bli som en viljelös pöl på marken som inte ens vet vad aktivitet är! (:

2008-01-23 @ 16:51:51
URL: http://elinhaubitz.blogg.se
Postat av: linda

ja vi kommer att bli supersnygga :) vi ses gummsi!

2008-01-25 @ 14:01:59
Postat av: Lina

Haha, nej inte du Elin. Som har nått för dig varje sekund varje dag!

2008-01-26 @ 21:03:17
Postat av: Lina

Ja Linda! Så snygga! ;D

2008-01-26 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0