Vinst!

Blev inget Jonas i fredags. Istället hamnade vi uppe på högliden och umgicks lite med Sophies kyrkkompisar, eller snarare skrämde bort :P Iallafall så hade vi faktiskt roligt med tv-spel och doningar. Jaa, kanske något man skulle kunna börja göra lite oftare. Jag är ingen direkt kyrkperson men tv-spel och mys med bra folk är ju aldrig fel. Kanske en bra start? Bra kväll iallafall som avslutades med att Sofie och jag sov hos Linda.

Sen var det dags för provracet på lördag morgon. Ok, vi kanske skulle sovit någtra timmar mer men va fan. Det var ju inte riktiga högskoleprovet iallafall. Provet kändes som att det gick ganska bra iallafall allt utom ordförståelsen. Det märkte jag också att det var på den jag tappat typ alla mina poäng. Pinsamt dåligt resultat på den. Till riktiga högskoleprovet blir det väl till att läsa massa ordböcker eller nått. Mina helger framöver? Nej, ord är inte min grej.

Hade hemmamatch mot Avesta idag iallafall. Idag var det roligt att spela och det kändes som att det funkade bra för det mesta. Det blev iallafall en 3-1 seger för oss och vi var nöjda! Ett extra plus med matchen var att Sofie x2, Elin och Linda var där och hejjade. Trevligt värre! :)
Efter matcher blir jag dock totalt urladdad. Kom hem hur slö och hungrig som helst, åt, och lade mig i sängen. Sen vaknade jag igen klockan sex. Då blev det bara upp och hoppa och sätta sej med näsan i skolböckerna.
Nu har jag lessnat på plugget och tröttheten är då absolut inte borta. Sova nästa!






Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej ni skrämde inte alls bort dom. De tyckte det av jätte mysigt och att ni va jätte trevliga. Måste göras om. :)

Puss

2008-02-11 @ 20:41:17
Postat av: Lina

Okej, men det kändes så iallafall :P Jaa verkligen! Mysigt :)

2008-02-14 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0