Skön dag

Idag var en väldigt skön skoldag. Började dagen med onsdagsfrukost med Elin, Linda, Sofie och Sophie. Denna frukost börjar bli en liten fin tradition som jag tycker vi ska fortsätt med! God, billig frukost och lite allmänt svaller och mys. Väldigt upskattat! Sen hade vi en lektion utan lärare då vi gick igenom lite hur grupparbetet skulle se ut. Känns bättre nu än det gjort tidigare och våran presentation blir nog rätt bra ändå.
Efter det var min skoldag slut. Kan inte varje dag vara så?

Min bil har börjat pipa på mig och vill ha mer kylarvätska så jag tänkte att jag skulle fylla på den lite snabbt då jag kom hem. Men något jag borde komma ihåg är att inget går snabbt och smidigt när klantLina är i farten. Det har hon varit mycket i slutet kan jag säga.
Det hela började med att jag glömde bort att vänta tills bilen inte var varm.. ooops. Sen spillde jag ut gammalt kaffe på mattan. Tänkte då att jag skulle ta ur den och skölja av den lite snabbt. Men som sagt. Lite snabbt funkar inte för mig så jag häller istället ut kaffe över hela bilklädseln och mig själv. Efter lite gnussande tror jag att det mesta av kaffet försvann iallafall.
Att fylla på spolarvätska leder alltså till en kaffedoftande bil och ett par byxor i tvätten.

Nu blir det lite plugg innan det bär av till hallen för några timmars träning. Onsdagskvällar är också väldigt omtyckta!





It will never be the same again

Kommentarer
Postat av: Sophie

KLANT!

2008-02-20 @ 20:40:45
Postat av: Lina

Jaa.. måste skärpa mej! :P

2008-02-21 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0