Pladask!

Idag var det Noliamässan i Sundsvall. Inte så väldigt upphetsande kanske. Det hade gott och väl räckt med en timme där, inte en hel dag. Har iallafall samlat på mig några fler högar högskolekataloger. Vet ju inte alls vad jag vill göra så lika bra med alternativ :)
Då vi klev av bussen lyckades jag iallafall med att ge Sofie, mig och säkert några till ett gott skratt. Då vi klev ur bussarna och började gå mot hallen där mässan var så var det nämligen väldigt halt. Jag lyckades ta mig en bra bit innan jag halkade till lite men klarade mig. "Pust" tänkte jag, "det hade ju varit lite jobbigt att ramla nu med folk från flera bussar bakom sig" och vips så låg jag där på backen.
Men min halkning var ingen vanlig halka på bananskal halkning. Nej, ska jag halka så ska jag göra det ordentligt! Det blev en slags magplaskhalkning och jag kan ju säga att jag blev ganska förvånad då jag helt plötsligt låg där på marken och kravlade på mage. Fallet måste ha sett bra roligt ut och det är nästan så jag önskar att det fanns på film för att titta på då man inte har annat att skratta åt. Ett äkta skadeglädjefall!

hemresan bjöd på roliga kommentarer från en trött Sophie och letning efter bilnummer 991. Hittade jag det? Nope. Skitsaker!
(skrev inlägget igår men då ville det inte publiceras :P)





Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken


Kommentarer
Postat av: Lindie.

Jag är en leende joggare (:;p

2008-02-20 @ 12:43:37
Postat av: Lina

Men jag har aldrig sett dig.. och då ska jag hålla mej undan ;)

2008-02-20 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0