Nystart

Överenskommelsen om en gottdag i veckan och hundra situps om dagen har gått bra. Iallafall fram tills för två veckor sedan. Det var gottdelen som spack. Jag vet inte riktigt hur det började men helt plötsligt så hade jag fuskat flera gånger under en vecka och då man väl fuskat en gång så är det lättare att göra det igen. Sen så blev det mammas födelsedag vilken var på en måndag. Då kändes det helt enkelt för jobbigt att klara en hel vecka så då bara struntade jag i det. Dåligt Lina! Situpsen gick det bra med ända tills jag blev dålig i veckan. Det gick nog tre dagar utan att jag gjorde en enda. FY!
Men idag är det iallafall en ny vecka och nu är jag bestämd på att börja om ordentligt. Ökade på till tvåhundra situps idag och har inte ens rört en sötsak. Nu blir det inget mera fusk för min del! Bara Sofie och Linda inte heller fuskar, det blir så mycket lättare att falla dit då :P
Noliamässan imorgon. Blir nog bra de!





Don't go looking for mr.Right., look for mr.Right now


Kommentarer
Postat av: Lindie.

jag älskar din sista fras ;p

2008-02-18 @ 22:30:41
Postat av: ina

Me too.. nu lever vi efter den! ;)

2008-02-19 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0