Men gah!

Igår var fysikprovet. Aldrig varit så nervös inför ett prov som jag var då. Ingen aning varför. Jag säger som Elin och Linda. Fysiken kommer att bli min död!

Efter provet trodde jag nervositeten skulle försvinna men det gjorde den inte och fanns kvar imorse då jag vaknade. Under dagen blev den bara värre och värre. På hela dan har jag inte kunnat sitta stilla och varit superstressad. Allt jag har gjort har jag gjort så snabbt som möjligt och min puls har varit hög hela dagen. Det jobbiga är att jag inte har ett dugg att vara nerös över. Absolut ingenting! Ändå har jag den här oroliga känslan i magen. Försvinn tack!

Idag blir iallafall min första dag på cirka två veckor som jag inte tränar, om man inte räknar våra 100 situps om dagen vill säga. På ett sätt är det skönt, på ett annat känns det lite knepigt. Jag gillar att träna och det får mig att bli mycket piggare och gladare men idag fanns inte tiden så det fick det vara.

Utgång ikväll. Får se om det blir en sväng på g-festen (är ju gratis för oss 3:or) eller om vi hamnar på något annat ställe. Ska bli kul iallafall och imorgon ska vi ha ännu roligare för då blir det riktig utgång. Ser fram emot en bra helg!

Nu ska jag ta och slå på lite Thåström, kanske tända nått ljus och lägga mej på sängen och bli lugn. Skaskaska!




Leave the past behind and smile for what is here now


Kommentarer
Postat av: Daniel

"Aldrig varit så nervös inför ett prov som jag var då"

Du var frisk i alla fall...Jag kände mig som en skrumpen lever med pågående stroke ;)

2008-02-03 @ 21:52:04
Postat av: Lina

Haha okej.. kanske lite värre för dej men ändå :P

2008-02-04 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0