Måndag

Jahapp så var helgen slut lika snabbt igen. Jag förstår verkligen inte var helgerna tar vägen. Man tycker att man ska hinna med så mycket och att man har värsta långa tiden på sig innan det är dags för skola igen men tiden försvinner hur snabbt som helst.

Helgen var en bra helg iallafall, om man bortser från vissa små incidenter :P Inget plugg alls och det är nästan så att jag inte ens behöver ha skuldkänslor för det. Så otroligt skönt!
Blev iallafall g-fest en snabbis på fredag men den var väl inte direkt så superkul. Även att det bara blev jag och Sofie som kom in. Därför gick vi därifrån ganska tidigt. Lika bra det. Sen på lördag blev det stadt.
Söndag blev det roadtrip till Enånger för att hämta Sofie. Sen for vi hem till mig och så blev det lite vännermaraton igen. Som vanligt var alla trötta och somnade.
Bestämde oss för att äta frukost på donken idag. Vilken besvikelse! Det tar vi igen med frukost på skolan på onsdag!

Idag var en ganska okej måndag iallafall. Så skönt med vårt nya schema. Börja halv 11 tycker jag är helt okej! Sen träna är alltid lika bra. Gick inge bra men det är kul ändå! Ser fram emot matchen i helgen!
Aja lite svenska plugg innan man sover kanske? Eller så går man direkt till sovdelen!





If it wasn't this it'd be something else

Kommentarer
Postat av: Dryga Daniel?

Att gå direkt till sovdelen är alltid det bästa förstahandsvalet!

2008-02-06 @ 20:53:24
Postat av: Lina

Jaa det är ju det. Tyvärr händer det allt för ofta nu för tiden :P

2008-02-07 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0