Humor

Igår var det bestämt att vi skulle iväg på afterwork på stadt för att äta billig mat. Tyvärr blev vi så många och det var så fullt att vi fick gå därifrån och så fick det bli pizza istället. Aja, mat det också. Sen drog vi iväg mot donken där jag var duktig och motstod att äta en mcflurry. Otroligt starkt av mig tycker jag!

Men kvällens höjdpunkt blev hemma hos Jonas. Linda ville prompt se nån knepig film och vi gick med på att se en del av den. Det var ett otroligt bra val! Filmen var Torkel och det var länge sedan jag skrattade så mycket. Förmodligen var det en blandning av halvrolig film och trötthet men feta Doris som följde muffinsspåren var bara för rolig! Det tyckte iallafall Linda och jag som skrattade tills vi grät. Ja, delar av filmen var hur bra som helst! De som inte sett den, se den, iallafall början. Om man inte skrattar så är man konstig!

Staden en sväng med Linda och Sofie idag. Fyndade lite smycken och så. Nu ska jag ta och torka håret och sedan bär det av iväg igen för en utgång. Ikväll ska vi ha kul! Och ikväll kommer det att sluta bra!




trust

Kommentarer
Postat av: Sofie

O de slutade bra oxå :D
Förlåt om jag e tjatig, men guuu va KUL vi hade:D

2008-02-24 @ 16:43:01
Postat av: Lina

Jaaa.. ååååh så kul!!!!! Wiieee! :D

2008-02-24 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0