Halvdöd

Idag var en väldigt seg dag fast ändå på något sätt ganska skön. Åkte in till skolan till halv tio för att umgås lite med Linda och Sofie, åt lite lunch och hade en lektion från tolv till ett. Fullt lagom skoldag! Sen for jag ner på staden en sväng med mål att göra av med pengar. Det lyckades inte så bra som jag hoppats. Men lika bra att spara dem inför min sommar som fattig.

Efter staden blev det en sväng till farmor där jag åt och spelade yatzy. Det var länge sedan jag spelade det nu och det är faktiskt inte så tråkigt som man kan tro. Tyvärr kom jag bara på andra plats. Brorsan spöade mig med åtta poäng. Skitsexor!
Efter maten kände jag plötsligt hur tröttheten kom krypande. Eller snarare slog mig som en smäll i ansiktet. Bara därför var det dags för träning.

Proppmätt och halvillamående kom jag till träningen och ser till min fasa att Lennart är där. Han ser på mig med en nöjd min och tvingar ut mig på plan och säger att vi ska ta det lungt och bara slå lite. Det varade inte så många minuter. Nej, sen var det mitt fotarbete han ville jobba med idag. Jag trampade och trampade i vad som kändes var timmar och jag tror aldrig att jag uppskattat en vattenpaus så mycket som jag gjorde idag.
Nu sitter jag här hemma lite halvdöd och slö men det känns bra att faktiskt vara trött efter en badmintonträning. Kanske det börjar bättra sig? Jobbigt är faktiskt roligt!





I want it, I need it, addicted

Kommentarer
Postat av: Lexie

ha en fortsatt bra kväll :)

2008-02-26 @ 21:43:10
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0