Halvdöd

Jaa.. den här veckan har man väl inte varit i så fint skick. Typ snorat och hostat på allt och alla och enda träningen var i måndags. Åååh kan man inte bara vara pigg och frisk så att man kan träna och känna sig som en normal person igen? Blä på förkylningar och skit!

Imorgon är det iallafall fredag sen blir det helg igen. Då ska jag vila upp mig ordentligt. Fast först blir det såklart lite firande av Sophie som fyller 19. Våran alldeles egna gamling :) Det ska bli trevligt. Sen får man se om det blir nått kikande på broder som ska spela hockey bockey hela natten. Bara han inte åker in i nå fler stolpar, tror inte jag klarar av det :P

Alla hjärtans dag idag. Vad finns det att säga? Inte så mycket. Lina hjärta bilen! :)

Näe, nu blir det för mig att läsa klart om alla furuviks djur. Vi ska nämligen dit imorgon och läraren tyckte vi skulle vara lite pålästa. Sen blir det sängen nästa för mig. Hade!






I'm fine


Kommentarer
Postat av: Lindie.

I hope that you are fine

2008-02-15 @ 12:40:31
Postat av: Lina

Sure am.. har ju er! :)

2008-02-17 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0