Hål

Sitter på skolan och har håltimme nu. Inte speciellt roligt. Tur att Jonas och jag hittar sätt att roa oss på iaf ;) Ibland har man bra kul åt absolut ingenting.
Efter skolan väntar en stund på friskis sen förhoppningsvis after work på stadt. Ska se till att vara där i tid den här gången så vi får plats :) Sen blir det lite fredagsmys med dom vanliga. Me like a lot!
Imorse kom mamma in och väckte mig med en present. Jag hade tydligen namsdag igår och hon ville fira mig. Paketet var jag för död för att öppna just då men då jag öppnade det andra gången jag vaknade så såg jag att det var fyra muggar som hon också fick likadana av jobbet i julklapp. Jag har varit så avundsjuk på dem för de skulle passa så bra i mitt framtida svartvita kök. Hon har retats så mycket men nu så har jag mina egna. De är jättefina och tunna och behagliga att dricka ur. Tack mammsen! :)





över?


Kommentarer
Postat av: Jonas

Uppdatera bloggen Lina, är du snäll =)

2008-03-10 @ 08:11:20
URL: http://jonasbulut.blogg.se
Postat av: Lina

Okej då hästen. Bara för din skull! ;) Gnägg på dig!

2008-03-10 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0