Frustrerad

Nu sitter jag här vid datorn med kramp i hela vänsterhanden, är allmänt less och väldigt frustrerad och allt är Jonas fel! Iallafall nästan. Jag har nämligen som mål att komma närmare Jonas nivå när det gäller guitar hero. Lättare sagt än gjort. Iallafall så har vi kommit fram till att han ska försöka spela så lite som möjligt och jag så mycket som möjligt. Problemet är att mitt så mycket som möjligt är ungefär lika mycket som Jonas så lite som möjligt så jag har liksom gett upp hoppet om att vi någonsin kommer att spela på samma nivå.
För någon timme sedan hade jag iallafall väldigt tråkigt, Jonas säger att ha ska spela och då kommer jag på att jag också ska spela. Värmde upp lite på medium vilket gick ganska bra. Sen provade jag att trycka upp och ned på "strängen" som Jonas tipsat mig om. Det gick inte fullt så bra. "Skit i det" tänkte jag och började nöta Slow ride på hard. Det är sjukt svårt att gå från fyra till fem knappar kan jag säga men jag lyckades iallafall till slut på fyra stjärnor på den. Gick sedan vidare till Talk dirty to me där mina frustrationer bara blev större och större tills jag gav upp.
Guitar hero är sjukt kul men det borde inte uppfunnits. Iallafall inte om man tänker på min hälsa. Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt av spelet och det är nästan så att jag måste gömma gitarren för att inte sparka på den. Kan jag inte bara vara grymm på hard och kunna gå vidare till expert? Vore så skönt! Eller låt mig iallafall lära mig hur jag ska hinna med den där femte knappen. Snäääälla!
Skitsaker! En mycket frustrerad Lina!




open your eyes, open your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0