Bra måndag

De flesta måndagarna brukar vara ett rent helvete. Man är trött efter helgen och veckan känns väldigt lång och jobbig. Iallafall om man haft en effektiv helg. Det har denna helgen varit. Verkligen full rulle hela tiden och det har varit härligt. Något som man dock inte hann med var pluggandet som man borde gjort och då återkommer jag till dåliga måndagar. Att man inte pluggat tillräckligt (vilket man typ aldrig gör) orsakar en väldigt ångest på måndagsmorgonen då allt återstår att göra.
Idag var inte en sådan måndag. Det hela började med att man vaknade upp i Sophies vardagsrum med tre underbara flickor. Vi åt frukost i lugn och ro och tittade på att avsnitt vänner innan det blev skola. Den här början på dagen fick skoldagen att kännas ganska lätt jämfört med hur de brukar kännas. Skönt!

Även att vi fick tillbaka våra biologiprov vi gjorde i fredags. Det var ett lite annorlunda prov som man gjorde två och två. Jag hade turen att hamna med Jonas och han räddade mig lite på de sista frågorna om virus. Iallafall så fick vi veta hur det gick idag. Trettiosex rätt av trettiosex möjliga. Kung vi är! Skön början på kursen. Låt det bara fortsätta så!

Nudlar hos Linda gjorde min dag fulländad och att det inte gick bra på träningen spelar ingen roll. Bra, lagom slö dag! :)





känslor?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Män hääällllssst att vi ä kung vi, dä ä sant dä =)

2008-02-26 @ 19:29:36
Postat av: Lina

Jo män visst ä vi dä! ;)

2008-02-27 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0