Bra kväll

Gårdagen blev sjukt lyckad. Det började med att vi var några stycken hemma hos Linda och satt och pratade och donade och hade lite allmänt trevligt. Sen drog vi till stadt och där började dansen på en gång. Det blev full fart hela kvällen och det känns i fötterna idag kan jag lova. Sofie och Linda är bäst på dansgolvet! :) Fler sådana kvällar tack!

Ikväll blir det Forsa och vännermaraton hos Sophie. Vi måste ha dom ganska ofta nu om vi ska hinna med att se klart alla avsnitt innan studenten. Men inte klagar jag. Myspys!






There's nothing left to work on

Kommentarer
Postat av: Klara

Ni var roligt danssällskap och jag hade ont i fötterna igår=)

2008-02-25 @ 21:33:59
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: Sofie

JA! fler vännermaraton. Näsa blir hos mig i helgen :)

2008-02-25 @ 22:26:08
Postat av: Lina

Klara: Jaa så kul vi hade på dansgolvet! Måste göras om! :) Lungt värt onda fötter :)

Sofie: Ja! Wiiiee.. då ska vi va pigga!

2008-02-25 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0