Snart snart snart

Nu är det inte många dagar kvar tills jag träffar mina två favoritflickor bortsett från Linda. Sofie kommer ju hem redan imorgon och det känns otroligt tråkigt att man inte är hemma då. Fast det kanske är lika bra så hon hinner umgås med familjen och pojken sin lite med. Men då vi kommer hem är du minsann vår Sofie. Så det så!!!

Idag var jag olydig och gick från jobbet en timme tidigare än jag tänkt. Det var skönt och väldigt trevligt :)
Men resten av veckan ska jag försöka klara av utan att fuska. Då blir det 59 timmar iallafall. Sextio låter bättre och mycket mer men men. Nu har jag nästan packat klart iallafall.

Ligger här i sängen och lyssnar på Oasis nyaste album nu. En mycket vänlig liten själ på jobbet lånade ut det till mig. Nu läre jag nog köpa själv. Linda är inte hemma än. Stackarn har jobbat dubbelt idag och skulle sen iväg och lämna vår deposition och hyra. Vi ska ju nämligen flytta efter nyår. Men det krånglade så ny vet jag inte om pengarna är lämnade. Hoppas för Lindas skull att det löste sig. Hon får ta skiten då jag aldrig är inne i stan.

Efter nyår flyttar vi iallafall in med åtta andra svenskar. Hur det ska gå är jag väldigt nyfiken på. Jag har inte så höga förhoppningar. Men vi får en varsin säng iallafall. Något positivt. Nu ska Linda slippa blåmärken efter mina slag under nätterna. Inatt var jag tydligen ute och sprang..


Men nu blir det sova för min del iallafall. Bara 24 arbetstimmar kvar den här veckan nu!



Jag saknar oss
som bäst tillsammans

Kommentarer
Postat av: Sophie

AAAAHHHHHHHHHHHHHH!

Abstinenes. Har försökt ringa sofie men hon harinte mobilen på så ja antar att hon inte e i sverige.

om 25 timmar e ja i Hudik.. :D

Kärlek

2008-12-18 @ 17:41:36
Postat av: Jenny

Längtar till du kommer hem! Hur länge blir du hemma då?? KRAMIS

2008-12-18 @ 19:34:04
URL: http://missisu.blogg.se/
Postat av: Sophie

HAllluuu... Lite updates skulle sitta fint. är väldigt nyfiken på vissa saker ;)

2009-01-07 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0