Sista veckan

Imogon börjar jag min sista vecka på jobbet innan jul. På lördag är det nämligen Linda och jag som sätter oss på tåget och far hemmåt. Jag längtar! Men det kommer att bli en lång vecka. Vi måste jobba så mycket övertid vi bara kan då det är så otroligt mycket att göra. Trond frågade till och med om jag kunde jobba sent på fredag kväll. Lite slitsamt är det men det är ju därför vi är här! Frågan är bara när man ska hinna packa. Men det löser sig alltid. I värsta fall får man skippa sömnen på fredag och ta igen den på tåget. Löser sig gör det alltid.

Fredagskvällen blev ganska rolig men slutade med att vi låg och frös hela natten i Davids studio hela natten då vi lyckades missa tåg och buss hem. Men det gick väldigt bra ändå ;)
Morgonen efter orkade vi oss inte upp så jag kom hem vid 1 för att honna stå och prta en sväng med Linda som var på väg till bussen. Sen bidde det inte till staden igen för en visning. Linda och jag ska nu dela lägenhet med åtta andra svenskar. Jag är nyfiken på att se hur det går. Hoppas det går bra..

Idag blev som vanlig en slödag. Sov till runt 12 och det mest aktiva jag gjort är att gå från sängen till köket för att ta något att äta. Bra Lina! Det sjuka är att jag ändå är jättetrött. Jag ligger här i sängen och ska sova nu igen. Hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0