Fredag!!!

Trots att jag bara jobbat fyra dager den här veckan är jag helt slut. Kan vara övertiden som gör det. Jobbar 8-20 de dagar jag kan vilket är alla dagar jag inte åker på träning efter jobbet. Det blir alltså inte speciellt mycket tid hemma. Men det är ju inte därför vi är här heller så. Jobbet är bra till och från. Vissa arbetskamrater skulle jag gärna byta ut. Jag skäms nästan över att komma från samma land. Eller ja nu kanske jag var lite väl extrem men nästan :P

För någon vecka sedan lärde jag mig pressen. Tone tyckte det var väldigt roligt då jag varit ute i kylan och pressat en halvtimme och kommenterade snabbt min röda näsa. Då kontrade jag och sa att det var faktiskt trevligt. Första gången jag fick se dagsljus sen söndagen. Mörkt när man far till jobbet och mörkt när man åker hem.
Inlägg hinner det därför inte bli så många. Just nu är det mest redan skrivna Lina vill ha - inlägg som jag bara går in och publicerar. De är ju trots allt de viktigaste nu innan jul ;)

Pratat med mamma i en timme idag på skype. Mycket trevligt och helt gratis! I like!
Men vi la nyss på för det börjar närma sig tid för mig att packa igen. Om tre timmar tar jag nämligen nattåget till Bergen där det är volleybollturnering. Dock blir vi bara 6 spelare totalt. Ska bli interessant att se hur det går..
Söndag kväll är vi hemma igen. Förhoppningsvis glada över alla vunna matcher!

Hoppas alla mår finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0