Årets julklapp 1950?

Idag kom jag på en sak jag verkligen vill ha! En grammofon! Jag har många gånger velat köpa vinylskivor. Dels för att det varit rolig eller bra musik, för att de haft fina fodral eller för att de bara är så härliga att hålla i. Men vad ska man med skivorna till om man inte har något att spela dem på? Det skulle kännas rätt meningslöst. Visst, vi har en hemma, men hur ofta skulle jag gå och sätta mig i gammelköket för att lyssna? Inte ofta!

Tyvärr är inte dessa spelare så billiga längre har jag upptäckt men någon gång så!


Vad sägs om denna? Lite väl gammal och opraktisk kanske.
Men fin minnsann!

Kommentarer
Postat av: sophie

Köpte min första LP-skiva förra helgen.

Phil Collins. Skit snygg.. Jag vill ha inramat på väggen. Man kan göra mycke me skivor :)

Count down baby

2008-12-06 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0