Vårdags?

Jag gillar vinter och snö. Faktiskt är vintern närtan min bästa årstid. Det är lite mysigt att gå runt itjocka varma jackor i ett fint snöfall och huttra lite granna.
Det kan på detta låta som att jag när det började toksnöa för några veckor sedan hoppade runt som en tok och var överlycklig (för det är vad jag brukar göra) men den här gången kom snön så oväntat att till och med jag blev lite besviken. Det hade ju liksom blivit vår redan. Då kan inte vintern komma tillbaka. Eller så har vädret bestämt sig för att fyra årstider är tråkigt? Maybe.
Iallafall så är snön borta nu och jag har nästan redan börjat få sommarkänslor. Studenten börjar närma sig(HJÄLP!), jag har redan ätit en del glassar och vi har myst vid möljen två dagar i rad nu. Det känns som att det är där alla är då det börjar våras i lilla Hudik. Bra stämning nu iallafall! Våren är fin :)

Idag hade vi Svenska B Nationella. Fem timmar av uppsatsskrivning. Jag fick lite småpanik då jag först inte gillade något av ämnena och sedan då Linda gick hur tidigt som helst. Jag klarade mig dock med hela tio minuter till godo! Skönt att ha det över! Skrivkrampen i min hand tog det flera timmar efter provet innan den försvann helt. Pust!

Förresten är min serielampa klar nu. Jag gillar den skarpt! Dock är den finare släckt än tänd. Menmen. Bilder kommer! :)





Let it be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0