Stolt

Idag har jag varit duktig!
Jag har länge pratat om att jag ska börja springa men att jag tycker att det är så tråkigt att jag helt enkelt låter bli. Linda säger att hon är en leende joggare. Det tror jag vad jag vill om. Man kan omöjligtvis le när man gör något så tråkigt.
Idag gav jag mig iallafall iväg ut och sprang. Eller snarare joggade. Det blev ungefär 4 kilometer och jag gick bara liiite. Inte dåligt om man tänker på hur länge sedan det var jag sprang. Tycker jag iallafall!
När jag kom tillbaka från min springrunda tvättade jag Vickan. Hon skiner nu hur fint som helst! Nu kommer jag börja göra som Dennis och köra typ 5 kilometer i timmen på våran väg för att hålla henne ren så länge som möjligt. Damm ogillas!

Näe nu måste jag dra mig in mot stan för mys med Linda, Jonas och Sofie. Bra fredagskväll!
Redan sen




Like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0