Sliten

Nu har jag varit dålig att skriva ett litet tag igen. Jag börjar bli sämre och sämre nu så snart är väl skrivandet helt utdött igen.
Den senaste tiden har varit otroligt fylld av saker att göra. Eftersom vi nu är inne på slutspurten av gymnasiet så är det mycket som ska göras och hinna bli klart. Detta leder till att man inte får så mycket fritid som man vill ha. Men men.. sju veckor till klarar vi! Sen är skolan över :)

Den här helgen har varit överfylld. I fredags var det en lugn kväll hemma med laddande inför högskoleprovet. På lördagen väntade provet och vi var fast på skolan från åtta till fyra. Efter provet var det bara att bege sig ner till gympasalen och hjälpa till på badmintonen.
Sedan var det dags för utgång med badmintongänget. Det blev en rolig och lyckad kväll :)
Klockan tre hoppade jag i säng och klockan åtta var det dags att kliva upp igen. Jag skulle då in och hjälpa till lite mer på badmintonen. Där blev jag även kvar resten av dagen med ett litet avbrott för att åka till sömmerskan.
Då hudik cup var slut och hallen var städad åkte jag hem och åt för att sedan åka tillbaka in till hallen och träna.

Jag kan nu säga att jag är helt död och så otroligt sliten. Dags att gå och ta igen alla sömntimmar man förlorat! Det ska jag ta och göra!

Även att jag har Lindaabstinens. Inte bra!





In someone else's mind

Kommentarer
Postat av: Lindie

Vi måste umgås! (:

2008-04-09 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0