Shopping och mys

Den här helgen blev det en välbehövs paus ifrån utgångar. Men detta betydde inte att jag satt hemma och inte gjorde nånting alls. Fredag kväll var jag hemma men då passade jag på att städa Vickan. Nu är hon fin inuti iallafall och alla vet väl att det är insidan som räknas! :)
Lördag morgon blev ingen sovmorgon. Nej, runt nio kom Linda, Sofie x2 och Frida också drog vi iväg till Sundsvall. Det blev en heldag av shopping och våra plånböcker var inte så glada som vi var på väg hem igen. Men som Sophie sa: "Det är en investering".
Jag är nu ägare av ett par klarblå byxor! Även att jag fyndade en skinnjacka på myrorna för 85 spänn!
På kvällen blev det mys med Linda, Sophie och Jonas. Det blev Gilmore Girls tills Linda somnade sen Good luck Chuck tror jag den hette. Knepigare film får man leta efter!
Jonas tycker Steg är läskigt. Det spökar ju tydligen i mitt hus!

Idag fick bli lite av en dondag. Jag rensade först ur garderoben och slängde bort alla gamla kläder jag inte ville ha. Sen så har jag även gjort om två par vida myxor till smalare. Me like! Träning blev det också och sen donade jag med min blivande serielampa. Den är snart klar och otroligt fin. Tycker jag iallafall :)

Nu ska jag limma min lampa och sen blir det sängen.
Lägger upp någon bild från gårdagen bara. Kolla in bilden på bagagen. Resultatet av 5 tjejers shopping :)

Tack för en trevlig helg! :)



For life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0