Donerier

De senaste dagarna har jag haft lite småtråkigt då och då och donat lite med diverse saker. Jag har även fått värsta planerna på att jag ska bli sjukt duktig på att sy nu jag. Det SKA gå! Har inte rikitgt börjat prova än men det går!
Något som iallafall gick var att göra min serielampa. Den blev så otroligt snygg. Tycker jag iallafall :) Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på den. Me like!
Dock är den snyggast släckt men den är bra ändå!


Jag vet. Jag skulle också bli avis! ;)





Relief
of some sort

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den är grymt snygg. Jag tror inte på att du har gjort den själv, Linur =)

2008-04-25 @ 16:17:23
URL: http://jonasbulut.blogg.se
Postat av: Lina

Jag vet! :D Nämen det e det Jona. Faktiskt! Jag vet att jag e bäst! ;)

2008-04-25 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0